Fan Counter

.: My s3Lf :.

My Photo
sh@r
Bangi/Kajang, Selangor, Malaysia
View my complete profile

.: Facebook :.

.: FolloW3rZ :.

  • Mini UTC Keramat : Passport - Tengok kisah anak orang lain buat passport,rasa nervous pulak haha Ada yang cakap, 'phewww ni lah gambar ke 33x hasil beberapa orang staff imigresen'. Ka...
    7 years ago
  • - Dejavu dikinabalu - - Semalam bukak je laptop tetibe teringat nak bukak website AA. dah lama rsnye xbukak n xbelek2 search tiket murah. Ni die haaa Promo dalam kategori murah....
    10 years ago
  • -Sebab Bosan- - helllooooo... heheh.. da lma xmenjenguk Mr. Blog nie.. last update bla ntah.. so oleh kerana aku tgh bosan skang nie sbb xkeja hr nie.. bley la menconteng...
    12 years ago
  • Figaro :3 - ''You can't own a cat. The best you can do is be partners.'' - Sir Harry Swanson "When you are looking, a cat acts like a princess, but the minute they th...
    13 years ago
  • 04-04-2011 (MY Happy Birthday) - ELOO korg semua, hari yg bermakna bagi ku 04042011 adalah birthday ku, aku dah TUa lah 22 tu. Aku nk ucap kan terima kasih kepada kwn2 aku yg ucap happy Bir...
    13 years ago
  • Roadtrip - *18th June 2010.* *Roadtrip to Giant's Causeway*, Belfast (Northern Ireland) with rakan-rakan. We were lucky that the weather was on our side. Very sunny an...
    13 years ago

.: Fr3nZy :.

.: World Traffic :.

.: StalkerZ :.

Suhail Hazmi Abd Rashid. Powered by Blogger.
Monday, February 14, 2011

postheadericon Expectation FAILED!!!

Sangat kecewa n sngt rugi aku rsa..
disappointed, menyesal mcm2 la aku rsa afta merasa aiskrim nie..
erghhh.. korg nk tau eskem apa aku mkn td ptg??
mmg aku xsuggest korg g mkn pn la..
mmg xb'baloi dgn harganya n da taste..
hahaha..

1st plan nk g mengecen* kat area dpn uniten..
pas2 abes la plak kn.. so dats why jd 2nd plan
2nd plan g mkn eskem kat... jeng3..



nie la tmpt nya.. Tutti Frutti.. hehe..
location: Bangi.
hoh.. 1st ngat sdp la sngt kan..
dok tgk status kwn2 yg lain ckp sdp la.. my fav eskem la n so on..
aku bajet dpt gak ganti "Ben & Jerry" ke apa..
sbb aku mengidam eskem 2..
hr 2 dpt merasa tp xpuas.. heheh

nk mkn eskem nie dia self-service..
korg g je picit kat machine eskem 2..
ala mcm sundae McD 2..
hahaha.. aku pn main tibai jela picit smpi penuh bekas..
perhh.. mmg torba..
price: 100gm/rm5.30
da selesai g kaunter timbang...
cuba teka brapa gram aku pnya??
wakakaka... cek 400++ gram..
so total RM23.++

so xdk hal la awal2 kn.. xrsa lg..
afta aku rsa je eskem 2.. mmg kecewa n down sngt2...
dat icecream taste like homemade icecream jual kat psr malam.. hahah
time 2 la rsa menyesal n rugi mkn..
sngt2 xb'baloi..
kalo nk bg rating aku just bg 1.0/5.0.. 2 pn sbb kesian.. haha
mau je aku bg 0.0 trus tp truk sngt kn..heheh
trus la tetb pk aku mkn satay pn bgs xpn McD.. huhu
da la aku blnja kwn2 aku..
so share la msg2... total aku bayaq 4 dis eskem RM45.60
total berat 8++gram..
perh.. 1st time aku mkn eskem skali gus bnyk nie..

aku sbnrnya xkisah pn hrga mahal ke apa...
tp mcm xlepas expectaion aku.. sbb xb'baloi n xsdp
2 yg rsa frust sngt2.. kalo sngt sdp mmg aku xdk hal la mahal pn
janji aku puas hti dgn da taste they serve to me.. heheh
yg join mkn eskem td aku, hafzan, maru, ciput, fafa n meri
bwh ni ada la pic skit yg aku smpt amek


nie kat kaunter dia

minah gediks. (meri & fafa)

maru, meri & fafa

tasty la sngt kn.. pfftt!!

tinggal bekas ja

sory pic hafzan n ciput xdk.. n aku pn xdk..
hahah.. so fair la kn.. xbley la semua ada..
2 jela aku nk share utk ptg nie..
mmg aku xpuas hti utk dis type of icecream with da price..
ok la.. nk cuba luck 4 dinner tonite plak..
going to Tony Romas Mid Valley..

Cau Cin Cauuuu...

*mengecen = mengecendol (makan cendol) heheh...

0 comments: