Fan Counter

.: My s3Lf :.

My Photo
sh@r
Bangi/Kajang, Selangor, Malaysia
View my complete profile

.: Facebook :.

.: FolloW3rZ :.

  • Mini UTC Keramat : Passport - Tengok kisah anak orang lain buat passport,rasa nervous pulak haha Ada yang cakap, 'phewww ni lah gambar ke 33x hasil beberapa orang staff imigresen'. Ka...
    7 years ago
  • - Dejavu dikinabalu - - Semalam bukak je laptop tetibe teringat nak bukak website AA. dah lama rsnye xbukak n xbelek2 search tiket murah. Ni die haaa Promo dalam kategori murah....
    10 years ago
  • -Sebab Bosan- - helllooooo... heheh.. da lma xmenjenguk Mr. Blog nie.. last update bla ntah.. so oleh kerana aku tgh bosan skang nie sbb xkeja hr nie.. bley la menconteng...
    11 years ago
  • Figaro :3 - ''You can't own a cat. The best you can do is be partners.'' - Sir Harry Swanson "When you are looking, a cat acts like a princess, but the minute they th...
    12 years ago
  • Roadtrip - *18th June 2010.* *Roadtrip to Giant's Causeway*, Belfast (Northern Ireland) with rakan-rakan. We were lucky that the weather was on our side. Very sunny an...
    13 years ago

.: Fr3nZy :.

.: World Traffic :.

.: StalkerZ :.

Suhail Hazmi Abd Rashid. Powered by Blogger.
Tuesday, March 27, 2012

postheadericon -Sebab Bosan-



helllooooo... heheh.. 
da lma xmenjenguk Mr. Blog nie..
last update bla ntah..
so oleh kerana aku tgh bosan skang nie sbb xkeja hr nie..
bley la menconteng arang di blog nie..
arang la sngt kn.. heheh

hr nie da smngt nk p keja..
smpi da pn kat site tp keja t'pksa cancel sbb barang xdk...
adoii penat ja drive jauh2...
hahah.. padahal xjauh pn..

lg 1 sbb bt aku nk update blog sbb one of my frenz bising2 apsal da lma xupdate..
hehehe.. sorry la skang bz r n xdk mood utk b'cerita..
bnyk ja new story psl kehidupan bru aku nie..
tp sbb malas pnya psl xdpt nk tolong..

aku ada jugak tnya nk update bnda apa??
tp xnk bg idea plak kn.. hehe
psl krisis bnyk la.. muhahaahha... *just kidding*
sbnrnya mls nk story lbey2 psl pape la..
tkt nnt jd xbest plak...
kdg2 xperlu pn share kat org rmi psl dri kt or org lain kn..
kdg2 kena jd secretive skit.. tkt nnt dok heboh2 org lain naik meluat plak..
hahaha... mcm2 org kat dunia nie..
kalo dpt yg ska xpa gak... kalo dpt yg xska ssh jugak kn..

so biaq la b'diam dri bt sementara waktu smpi la keadaan tenang kembali..
huhuhu... eh apa yg aku merepek nie... 
da xdk idea r nie dok merapu sorg2... ishk3..
pda msa yg sma aku tgh kebosanan... 
perlukan seseorg utk isi kekosongan nie.. hahahaha.. 
poyo xabes2.. 
da r mls aku nk merapu.. bla bca blk mcm menyampah pn ada..
cnfrm kalo ada org lain bca pn menyampah jugak.. hahahaha

yg pastinya aku rndu zaman student..
sngt fun n bley g jln2 n travel ngan kwn2...
syoq sngt2... bnyk ketawa time student..
skang nie da kurang ketawa2 sbb semua kwn2 da bz uruskan hal msg2..
ngan keja lg kn, so normal la...
ptt la org ckp time student njoy puas2..
u r not getting the same opportunity when u r start working...
sooooo damn truueeeeee!!!

ok la.. chow dlu.. lps nie aku update la lg kalo rjn n ada idea..
sp2 yg ada idea 2 kongsi la skali.. dpt la update slalu nnt.. hehehe

Have A Nice Day n Smile :)



0 comments: